FORGIVE ME, SAYANG.. # (L28,BL25)

RM28.90
Price in points: 29 points
Weight: 0.44 kg
9789672394341
33 pieces
+
Add to wish list
Tajuk:  FORGIVE ME, SAYANG.. 
ISBN: 9789672394341
Penerbit: Karya Publika
Penulis: Dhiya Shiha
Tahun Terbitan: 2023
Muka Surat: 554
Halaman: Hitam Putih
Format: Softcover
Berat (kg): 0.435
Dimensi (cm): 22 x 14 x 3

 

SINOPSIS

“Aku benci melihat tubuh kau yang macam mayat tu. Kau tengok kat cermin diri kau tu macam mana, kurus kering, pucat lesi tak berseri langsung.” Syamsir Khalis

“Kadang-kadang hati Lia seronok sangat bila tengok di hospital tu, mereka yang senasib macam Lia ni ditemani suami. Suami menjadi orang kuat yang memberikan semangat pada isteri untuk melawan penyakit ini. Tapi… suami Lia… pembunuh… pembunuh semangat Lia, pembunuh segalanya.” Dalia Eryna

“Abang pun rindu mama jugak. Tapi… mama dah tak ada. Allah dah ambik mama, Allah lebih sayangkan mama.” Aazad

“Kenapa Allah ambik mama cepat sangat bang?”Aleesa

Begitu tega Syamsir Khalis memperlakukan kepada isteri dan anak-anaknya. Tidak adakah walau setetes perasaan kasih dan sayang terhadap mereka? Namun, sayang kesalnya di hati sudah terlambat. Forgive Me Sayang ada jawapannya.

Penerbit:
Karya Publika
Format:
Paperback
Halaman:
Hitam Putih
Muka Surat:
554 Muka Surat